3 בינו׳ 2011

בדים..בדים..בדים..

טוב. אני מודה. הזמן טס עף. יש לי מליון ואחד רעיונות וביינתיים אני לא מעלה לכאן כלום..
נערות ונשים שלומדות אצלי שואלות איפה אני קונה בדים. אני שולחת מיד למדרחוב נחלת בנימין בת"א. בזמן שגרתי בת"א פקדתי את המקום כמעט מדי יום. האמת, עוד מתקופת הלימודים בשנקר... שזה כמעט 20 שנה!! (אמאל'ה).  המדרחוב הוא הברירת מחדל. הכל מתחיל משם. יש חנויות ומוכרים שאני מכירה כבר שנים. בגלל זה תמיד כייף להגיע לשם. כמו לבקר משפחה.
3 חנויות ה"דגל" מבחינתי הן: בית הבד של סילבי ברחוב נחלת בנימין 14, טקסטיל קאירי נחלת בנימין 23, וקטיפה כחולה בנחלת בנימין 19. יש עוד חנויות ששווה להכנס אליהן, את שלושת אלה אני בדרך כלל לא מפספסת בשום ביקור במדרחוב.
על אחרות אני אכתוב בפעם אחרת.

לאחרונה קניתי לסטודיו בדי פליז מקסימים ונעימים מסילבי. בדי כותנה דמוי בייבי קורדרוי מקטיפה כחולה וקאירי, ובדי כותנה מקאירי. הנה כמה דוגמאות כאן:

פליז מסילבי


כותנה מקאירי, יש גם בצבעים חלקים


וכותנה מקטיפה כחולה שביאים מבחר צבעוני ויפה כל כך של בדים מהודו.


ממליצה בחום לבקר ולקנות .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה