בעולם האופנה יש מערך כזה של אבולוציה כשאת הטון נותנים בתי האופנה הגדולים.
רשתות האופנה ומעצבים קטנים יותר מקבלים מהם השראה לקולקציה הבאה שייצרו.
ומאיפה מקבלים השראה המעצבים הגדולים? הם לא מנותקים מהעולם ושואבים השראה ממה
שקורה סביבם. לפעמים גם מדברים שעשו הקולגות שלהם או הם עצמם בשנים אחרות. לדוגמא:
משמאל: מתוך תצוגה של מוסקינו, סתיו-חורף 1987-8 | מימין: קמפיין קיץ 2008 של מארק ג'ייקובס
משמאל: שמלה של איב סאן לורן, קיץ 1971 | מימין: שמלה של איב סאן לורן , קיץ 2014
משמאל: ג'פרי בין, סתיו חורף 2004-5 | מימין: סלין, סתיו -חורף 2013-4
על ההשוואה הזאת אמר קארל לגרפלד שהוא קצת בשוק. שהוא מעריך מאוד את בית האופנה סלין
ולא מאמין על הדמיון הגדול מידי בין שני הדגמים. האמת..צודק. לזה כבר קוראים העתקה.
משמאל: צילום של הלמוט ניוטון ל"ווג" 1964 | מימין: מודעת פרסום של לואי ויטון, סתיו חורף 2010-1
משמאל: הזמרת שר בצילום של ריצ'רד אבדון, 1969 | מימין: מתוך התצוגה של דולצ'ה גאבנה, סתיו חורף 2011-2
עוד השוואות מעולות תוכלו למצוא בבלוג into the fashion
רשתות האופנה ומעצבים קטנים יותר מקבלים מהם השראה לקולקציה הבאה שייצרו.
ומאיפה מקבלים השראה המעצבים הגדולים? הם לא מנותקים מהעולם ושואבים השראה ממה
שקורה סביבם. לפעמים גם מדברים שעשו הקולגות שלהם או הם עצמם בשנים אחרות. לדוגמא:
משמאל: מתוך תצוגה של מוסקינו, סתיו-חורף 1987-8 | מימין: קמפיין קיץ 2008 של מארק ג'ייקובס
משמאל: שמלה של איב סאן לורן, קיץ 1971 | מימין: שמלה של איב סאן לורן , קיץ 2014
משמאל: ג'פרי בין, סתיו חורף 2004-5 | מימין: סלין, סתיו -חורף 2013-4
על ההשוואה הזאת אמר קארל לגרפלד שהוא קצת בשוק. שהוא מעריך מאוד את בית האופנה סלין
ולא מאמין על הדמיון הגדול מידי בין שני הדגמים. האמת..צודק. לזה כבר קוראים העתקה.
משמאל: צילום של הלמוט ניוטון ל"ווג" 1964 | מימין: מודעת פרסום של לואי ויטון, סתיו חורף 2010-1
משמאל: הזמרת שר בצילום של ריצ'רד אבדון, 1969 | מימין: מתוך התצוגה של דולצ'ה גאבנה, סתיו חורף 2011-2
עוד השוואות מעולות תוכלו למצוא בבלוג into the fashion
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה