2 בפבר׳ 2011

הפתעות משאריות

מצטערת, יום לא מוצלח להברקות קופירייטינג. והכל כבר מוכן..תמונות, קישורים. אז נתחיל..

הרבה שאריות מצטברות אצלי בסטודיו מעבודה של התלמידות שלי ואני באובססיביות משהו, הופכת אותן לסיכות פרחים.
כל מי שרואה רוצה גם. אז אני מחלקת, מצרפת למתנות. וזה כייף. כי זה לא הרבה עבודה והתוצאה מתוקה. החומרים הדרושים:

ומה עושים:

חותכים עיגולים. קוטר של 9 ס"מ, גדול יותר, קטן יותר..לפי הטעם


בעזרת חוט ומחט עוברים מסביב לשוליים הפנימיים בתך כיווץ


שניה לפני שסוגרים, דוחפים פנימה מילוי אקרילן.
לא נפוח מידי, שלא יקשה על המשך העבודה.


כן כן..סוג של אי שפיות זמנית או התלהבות רצינית. אתן תחליטו.
וזה רק חלק ממה שיש בשקית...


בעזרת חוט ריקמה יוצרים חלוקה של 6 עלים.



בסוף מחברים כפתור מלמעלה וסיכת ביטחון מלמטה.
וזה מוכן.


אפשר לשכלל. להוסיף חרוזים, שרשרת..שהדמיון יקח אתכן רחוק.

ושוב, אני כבר מרגישה חברה שלה, פסקל המוכשרת מ- between the lines
לה יש רעיון מבריק לשרשרת שעשויה פסים דקים, מילוי אקרילן שמדמים חרוזים.
להכנה צריך להעביר תפר במכונת תיפרה.

מקסים ופשט. הוראות הכנה כאן

המשך שבוע מצויין


3 תגובות:

  1. היי, גם אני עושה כאלו !!!!!
    ועוד הרבה לפני שראיתי את זה אצלך

    חמודים כאלו!

    השבמחק
  2. מעולה! (על שתי התגובות שרשמת)

    השבמחק