21 באוק׳ 2013

MUST HAVE -חורף 2013-4

זה כייף לקנות בגדים. אני מאוד אוהבת. אבל יש פריטים שהם פשוטים לתפירה
ואז אני יכולה להכין אותם בדיוק כמו שאני רוצה. בדיוק באורך, בדיוק בצבע. לא כייף? הכי כייף!!

תגידו "זאת לא חוכמה". נכון- אני יודעת להכין גיזרה. תראו לי פריט ואני אראה לכן את הגיזרה
וגם אסביר לכן איך לתפור אותו.

על מה אני מדברת?

ביום שישי , ה- 8/11, תתקיים מעדניית הסדנאות של דנה ישראלי. היא חלמה על זה,
יזמה, מצאה מקום מושלם, אספה מנחות של סדנאות מגוונות ליום אחד מגניב שכולו יצירה.
ביום הזה גם אני משתתפת ומעבירה סדנה לתפירת עליונית מסריג.

בחורף הקרוב, העליונית שאני אלמד אתכן לתפור היא אחד הפריטים הנחשקים של העונה.
סיבוב קצר בפינטרסט ותראו אותה מלא מעט וריאציות.









































אני כבר הוצאתי את הגיזרה ובדקתי אותה. דרגתי אותה למידות. סידרתי שתהיה ממש פשוטה לתפירה.
שגם תופרת מתחילה תצליח להכין אותה.

ככה היא נראית




















צילום: דנה ישראלי


כל משתתפת בסדנא תקבל ממני בד, גיזרה במידה שלה והדרכה כתובה ומצויירת שתוכל לקחת איתה
בסיום הסדנא. אז בואו לתפור איתי.
את הרישום מבצעים דרך האתר של דנה ישראלי, בלינק כאן.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה