23 בינו׳ 2014

יום חמישי. דברים שאהבתי השבוע. ירוק

צמחיה וירוק עושים לי טוב. כנראה הפכתי למושבניקית אחרי הכל..
אני לא כזו טובה בלגדל עציצים, אני מאוד משתדלת. בינתיים יש לי עציץ אחד שחי כבר שנה וחצי וזה כבוד!
האחרים לידו..מתחלפים לפעמים..טוב, צריך לגוון לו את הנוף..הא הא
כמובן שנוצרה תיקיה כזו בפינטרסט של כל מה שירוק ומהפנט אותי
















































איך שעציצים מוסיפים חיים לחלל תעשייתי מחוספס (מהבלוג 79ideas)












































אוסף קקטוסים על שיש במטבח (מ- fromezterwithlove.blogspot.nl)









































שרכים תלויים וסידורי פרחים (מ-www.dreambookdesign.com)








































על גגות (.facebook.com/greenrenaissance)










































בסלון, עציצים גדולים (www.designlovefest.com)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה