חברת OMO המשווקת אבקת כביסה יצאה עם פרסומת שמעודדת ילדים להתלכלך,
תחת הכותרת "Dirt is Good".
לצורך הקמפיין הם ביקשו מ JOOhang Tan, שזכה בשלוש הפעמים האחרונות כאלוף עולם בפיסול בחול,
שיעצב להם שלושה רקעים מ-18 טון חול כל אחד.
התוצאה מדהימה:
וכאן בסרטון אפשר לראות את כל התהליך
תמונות מתוך הבלוג this is colossal
תחת הכותרת "Dirt is Good".
לצורך הקמפיין הם ביקשו מ JOOhang Tan, שזכה בשלוש הפעמים האחרונות כאלוף עולם בפיסול בחול,
שיעצב להם שלושה רקעים מ-18 טון חול כל אחד.
התוצאה מדהימה:
וכאן בסרטון אפשר לראות את כל התהליך
תמונות מתוך הבלוג this is colossal
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה