22 באפר׳ 2019

אלוהי הפרטים הקטנים

כבר שנים שאני תופרת. מגיל צעיר ממש. הלימודים בשנקר. ומעולם לא הפסקתי.
וגם אחרי כל השנים האלה אני מוצאת שלא נמאס לי לרגע ואני תמיד מחפשת מה עוד.
אני הכי אוהבת את הפרטים הקטנים. אלה שיכולים לגמרי לעשות את כל העבודה
להבדיל בין פריט לבוש ג'נרי, סתמי לאחד מיוחד. למה אני מתכוונת? אספתי דוגמאות.

למשל העבודה סביב הכפתור הזה































הכפתור בכיס הצד וצורת החפת שלקוחה מבגדי ספורט
































צורת הסיום של שרוול המכנסים, כמו חפת של חולצה
































שלופקות של חגורה, בחירת כפתור בצבע קונטרסטי וכך גם הלולאה































כיס שפה אחורי































אזור פתח היד




צורת חפת וסוג של מעטפת בגב































וזו ממש טעימונת. אבל בהחלט עושה חשק ליצור ולהשקיע


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה