13 בנוב׳ 2013

יום רביעי. של השראה. אינסטגרם


האינסטגרם האינסטגרם הפך את עולמנו לקטן יותר מ"כפר גלובלי"
בשביל עסק זה כלי נהדר לקשר בלתי אמצעי עם הקהל שלו. כולם שם שווים, תאגידי ענק ומעצבים קטנים.
בזמן האחרון אני מגלה שרוב המעצבים ש"תופסים" אותי הם אוסטרלים ושוודים..
אני עוקבת בעיקר אחרי אלה שאני אוהבת את הבלוגים שלהם. כמו:


  101 Woonideeen  מגזין עיצוב שוודי






Mr Jason grant - מעצב פנים אוסטרלי





מעצבת טקסטיל (אוסטרלית), שותפה בסטודיו הרבסט טקסטיל Emma Byrnes 




מעצבת גרפית, אנטוורפן - Dreem Key





סטודיו לעיצוב טקסטיל ודפוס רשת - Harvest Textile
זה שאמה שותפה בו..ושאני הייתי בשימחה מצטרפת אליהן 





TIF בעלת הבלוג Dottie Angel 
שאני פשוט אוהבת אותה כל כך, את כל מה שהיא עושה, הבלוג היפה שלה והספרים המשובחים




פיפ לינקולן, האוסטרלית, בעלת הבלוג Meet me at Mikes




שגם עוקבת אחרי המנוי שלי :)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה