5 בנוב׳ 2013

יום שלישי. מדגדג באצבעות. מוצרי טיפוח home made


לא שהחלפתי מקצוע. אבל לאחרונה חשוב לי לדעת שהמוצרים שאני משתמשת בהם יהיו טבעיים
כמה שיותר.לא קונה אוכל מעובד, קוטפת את החסה שלי מהגינה שליד הבית.
החלפתי את הדאודורנט שלי בזה של Olio שמכינים מוצרים על בסיס שמן זית. והוא מדהים פי כמה!

ומצאתי גם הדרכות ברשת להכנת מוצרים. הנה כמה רעיונות:

פילינג גוף קוקוס לבנדר


















בלינק כאן יש סרטון קצר עם הסבר מפורט. קל להכנה



ליפגלוס 




















הוראות הכנה בלינק כאן



דיאודורנט טבעי


























הדרכה מפה


סבון


















עם הוראות הכנה כאן



קרם גוף

























הדרכה כאן



אחרי חיפוש קטן שעשיתי, מצאתי מקום בהרצליה לקנות ממנו את החומרים.
הם גם שולחים והמחירים שלהם בינתיים הכי אטרקטיביים.


טוב, נראה לי שאנחנו מסודרות :)




2 תגובות: