27 ביולי 2014

יום ראשון

משנה שיגרה. לאט לאט אני מאבדת את "זה". אני מחפשת דברים שישמחו ויעודדו אותי קצת
במציאות ההזויה הזו שאנחנו חיים בה. הדכדוך התפשט בימים האחרונים,
אולי בגלל ששמעתי קצת יותר חדשות מבדרך כלל...
אז הנה ניסיון להרים ראש, להסתכל רחוק, כל יום השבוע אכתוב על נשים מעוררות השראה,
חזקות ויפות.

ראשונה טילדה סווינטון (Tilda Swinton) , שחקנית ודוגמנית סקוטית ילידת 1960.





























אם אתחיל לכתוב את כל מה שעשתה זה יהיה חתיכת פוסט ארוך ארוך.
סרט אחרון שהשתתפה בו (מצויין מצויין חייבות לראות ולא רק בגללה, בגלל שהוא מופלא)
The Grand Budaperst Hotel.

טילדה היתה מוזה של מעצבי אופנה והשתתפה בכתבות אופנה רבות. אספתי כמה.















































צילום: Craig McDean












צילום: Tim Walker, 2011














































צילום: Tim Walker למגזין W , מאי 2013


קשה לפספס את הדימיון המטורף של טילדה לדיויד באווי...









טילדה השתתפה בקליפ של באווי The stars are out tonight  
התמונה כאן למעלה ממהלך הצילומים על הקליפ. קלטתן שהם החליפו בגדים והצטלמו שוב..


אז למה טילדה? כי היא מהפנטת. משהו במראה האנדרוגינוז שלה. במסתוריות.
כי היא עשתה ועושה עדיין כל כך הרבה.
מאחר ואני כבר מדשדשת בעשור הרביעי של חיי, טילדה היא אחת מאלה שמבטלת את המשפט המעצבן
"העולם שייך לצעירים" ואני אוהבת אותה על זה.

שבוע טוב ושקט לכן, לכולנו.
טליה













































































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה