1 בספט׳ 2012

הארנבת של טילדה

סוף סוף גם לי יצא לתפור אחת. בתחילת החופש הגדול דיברתי עם מיטל וקבענו בוקר של תפירה אצלי בסטודיו.
את מיטל אני מכירה מסדנא פרטית שהיא עשתה אצלי אי שם בחורף. נשארנו בקשר טוב. היא גם חברה בפורום התפירה של תפוז וגילתה לי עולם שלם של נשים יוצרות.
בתכנון היה לתפור את הארנבת של טילדה. התאריך הגורלי היה 30/8 שנראה רחוק רחוק . פינטזנו על בוקר שקט, של תפירה בזמן שהילדים בגנים ובתי ספר. איי...איך חיכיתי ליום הזה. והנה הוא בא.

נפגשנו בבוקר, התארגנו על קפה. גם שירי הצטרפה אלינו. מיטל שלפה גזרות. וככה נוצרו להן 3 ארנבות.

זאת שלי..

 
 
איך שרונה חזרה מהגן היא קלטה אותה ואימצה בחום.
 
 
עד הערב הצטרפו אליה עוד 3
 
 
אחת קיבלה יעלי המתוקה
 
 
 
שניה קיבלה נעמה, אחותה
 
 
 

הרביעית של אלה. שדרשה כל מיני שיפצורים..עדיין בעבודה :)

מיטל תודה רבה על בוקר מקסים ועל היוזמה.

שבוע מצויין
טליה

5 תגובות:

  1. איזה מתוקות.. קולקציה נפלאה של ביגוד הכנת להן..

    השבמחק
  2. מתוק כל כך, גימור מושלם. בינתיים תפרתי רק חילזון טילדה, אולי הגיע הזמן גם לארנבת מתוקה כזאת...

    השבמחק
  3. תודה ליאת.

    "עיבוד לדעת" לגמרי שווה לנסות לתפור את הארנבת. באמת הרבה יותר פשוט ממה שנדמה. השיטה של לתפור את החלקים ורק אח"כ לגזור מסביב מקלה מאוד. ממליצה את הגזירה לעשות ממש קרוב לתפר, 2-3 מ"מ כדי שיראה טוב בהיפוך וגם לחתוך פיקים במקומות העגולים.

    השבמחק
  4. וואו טליה איזה מתוקות הטילדות הללו וללא ספק רונה גונבת להן את ההצגה.
    כל הכבוד על ההספק.גם לי היה בוקר של כיף(עם הספק קטן בהרבה),נהנתי מאוד,צריך לעשות זאת בתדירות גבוהה יותר (:
    בהצלחה ביריד מכירות.

    מיטל

    השבמחק
  5. טילדה, צריך לנסות פעם אחת כדי לראות אם מתאהבים או לא.
    אני אוהבת מאד.

    השבמחק