27 בספט׳ 2012

לתפור זה כייף..אבל להוסיף ריקמה...

אני כל כך מתרגשת, זה שיתוף הפעולה הראשון שאני עושה עם אישה כל כך מוכשרת.
בחודש אוקטובר תעביר רונית ברקאי סדנת ריקמה של שני מפגשים אצלי בסטודיו.
ראשונה ביום שישי 19/10/12 בין השעות 9:30-12:30
שניה בשישי 26/10/12 בין השעות 9:30-12:30
היא תלמד טכניקות בסיסיות, מגוון של תכים, איך מציירים/מעתיקים על בד,
איך לטפל בחוטי ריקמה, איך קוראים דיאגרמות.

אני חושבת שלמי שיודעת לתפור, ידע בסיסי בריקמה יכול לשדרג כל פריט,
בגד או אביזר. לרקום פנים לבובות ומה לא..
בכלל, השילוב של טכניקות מקסים בעיני. תמיד יראה ייחודי , איכותי וחד פעמי.

אז תצטרפו אלינו. ההרשמה נפתחה וכל הקודמת זוכה כי מספר המקומות מוגבל
(ואני לא סתם כותבת את זה..מי שמכירה - הסטודיו שלי קטן )

עלות השתתפות 480 שח
המפגשים יהיו מלווים בכיבוד ושתיה ואווירה מקסימה.

אתן מוזמנות להציץ לדף של רונית ברקאי בפייסבוק: RB Design



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה