19 באוק׳ 2012

סדנת ריקמה- הדבר האמיתי

כמה חיכיתי לבוקר הזה..רונית ברקאי הגיעה אלי לסטודיו להנחות סדנת ריקמה של שני מפגשים
(למרות שלפי הדיבורים בסוף היום..אין מצב שאנחנו נפרדות ממנה בשבוע הבא. אנחנו רוצות עוד).
כמו שתפירה עושה איזה קאמבק בשנתיים האחרונות, גם שאר מלאכות היד. רונית היא סוג של שליחה של העבר שלא נותנת למלאכה היפה הזאת לחלוף מהעולם.
על העבודות שלה אפשר להסתכל שעות. הן יפות כל כך, עדינות ואצילות. האהבה שלה לריקמה מדבקת.
אי אפשר להקשיב לסיפורים שלה ולא להתאהב גם.
במהלך כל השבוע אני מעבירה סדנאות תפירה אצלי בסטודיו ולשבת בסדנא על כיסא של תלמידה זה כייף גדול.
תמיד מסקרן אותי גם ללמוד דברים חדשים וגם להיות קצת מהצד השני.
בחיים של היום שהכל קורה כל כך מהר סביבנו, מי שמתעסקת באומנות הזו צריכה להאט ולעשות סוג של עבודה שדורשת זמן ודורשת לאהוב את התהליך ולא רק את התוצאה. עדיין, מאוד הזדהתי עם רונית שמתוך הידע הרחב והעמוק שלה בריקמה יכלה לסגל שיטות קלות לעבודה שלא פוגעות בתוצאה הסופית.

קבוצה של נשים. חוטים, מחטים ובדים. תה, קפה ומשהו מתוק ליד. מי יכול על זה? :)









 

5 תגובות:

  1. היה כיף גדול! מחכה בקוצר-רוח למפגש השני :)

    השבמחק
  2. מקסים, רקמה זו האהבה הגדולה השניה שלי אחרי תפירה

    השבמחק
  3. לי לא היה ממש מושג. עיניין אותי מאוד בזמן האחרון לכן יצרתי קשר עם רונית. בשישי בבוקר נוכחתי לגלות את הקסם :)

    השבמחק
  4. הרבה הצלחה והנאה לכל הבנות.
    גם אני נפלתי בסמים (ברקמה) אצל רונית
    ואני מאד נהנית להמשיך בעיסוק המתגמל הזה
    חיבוק גדול לרונית.
    נילי

    השבמחק