13 בספט׳ 2012

ינשופים לחג

פעם מזמן..בחודש יוני..פנתה אלי אתי מחברת אוטודסק. היא ראתה את התמונות של הינשופים
שתפרנו בסטודיו ורצתה גם. היא ביקשה להזמין מתנה לראש השנה לעובדי החברה.
שכל עובד יקבל ינשוף עם סממנים שקצת מזכירים אותו.
עבדנו על רעיונות וסקיצות. ומרמת הביצוע היא שיחררה ונתנה לי לבצע בלי להתערב.
והמון תודה לה על זה.

לתפור אחד שניים זה נחמד. 29 זה פרוייקט. לאט לאט כל ינשוף התחיל לקבל אופי משלו
וצבעים משלו ונוצרה קבוצה של ינשופים. ביום ראשון השבוע נסעתי אליהם למסור להם את הינשופים.
ביום שני הם חולקו לעובדי המשרד.

פעם ראשונה שמוצר שנולד בסטודיו שלי נתפר בכמות כזו.  זה היה מרגש.

שנה טובה ונהדרת לאוטודסק, ולכן* שקוראות את הקשקושים שלי - אני מעריכה את זה
טליה

*(אני מנחשת שרוב הקוראות שלי בנות.. את זה אני הולכת לבדוק ממש בקרוב..נשאיר לפוסט אחר)



































 
 



ומשהו קטן למי שמתחשק לה לתת משהו אישי או לצרף למתנה לחג, אני ממליצה על התרנגולת כפרה,
זה השם שהיא קיבלה לכבוד החג בלינק כאן

2 תגובות:

  1. אהבתי את הינשופים עוד טרם קריאת הפוסט, ועכשיו לאחר סיפור המסגרת הם מוצאים חן בעיני יותר - כל הכבוד טליה (-:

    השבמחק
  2. מתוקים ביותר!
    ממש בא לי להיכן כזה

    השבמחק